Terugbelsysteem - TeleQ
Terugbelsysteem sinds juli 2023
Sinds juli 2023 hebben we een ander telefoonsysteem, daarmee kunt u kiezen om teruggebeld te worden. U hoeft dan niet meer te wachten als het druk is aan de telefoon. U kunt in het keuzemenu volgende opties kiezen:
1 Spoed
2 Receptenlijn
3 Afspraak afzeggen
4 Uitslag onderzoek
5 Assistente
9 Engels
Assistente
Als u kiest voor 5, kunt u de keuze maken om teruggebeld te worden op een moment dat het u uitkomt. U heeft dan geen wachttijd meer. U kunt natuurlijk ook nog steeds kiezen om in de wachtrij te blijven wachten.
Receptenlijn
De receptenlijn is bedoeld voor herhaalmedicatie. Dit kunt u, net als nu, aanvragen door de receptenlijn in te spreken. Herhaalmedicatie aangevraagd voor vier uur ‘s middags uur, kunt u de eerstvolgende werkdag na 12.00 uur afhalen bij uw apotheek.
Uw afspraak afzeggen
Als u niet op uw afspraak kunt komen, kunt u de afspraak annuleren door een bericht achter te laten op de voicemail. U hoeft niet in de wachtrij te wachten. Houd er rekening mee dat u uw afspraak minimaal 24 uur van te voren afzegt, indien mogelijk. Belt u minder dan 24 uur van tevoren af, dan kan de daarvoor gereserveerde tijd bij u in rekening worden gebracht. De verzekeraar vergoedt deze kosten niet.
Onderzoeksuitslag
Alle onderzoeksuitslagen worden met u gedeeld via MijnGezondheid.net, nadat ze zijn beoordeeld door een arts. Wilt u gebeld worden over de uitslag van een onderzoek, dan kunt u op de voicemail uw naam, geboortedatum en telefoonnummer achterlaten. U hoort dan hoe laat wij u terugbellen. U hoeft niet meer te wachten in de wachtrij.
Datum: januari 2024
HUISARTSEN CENTRUM ZANDVOORT
Locatie Beatrixplantsoen
Beatrixplantsoen 1b
2042 PW Zandvoort
Locatie Noord
Thomsonstraat 1
2041 TA Zandvoort
Tel: 023 – 573 20 23 (voor spoed: kies 1)
Na 17.00 uur: 023 – 224 25 26